El 13 de setembre comencen les inscripcions a les activitats esportives municipals

El proper dilluns dia 12 de setembre de 2022 s’obren les inscripcions per al programa d’activitats que ha preparat el departament d’Esports de l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos per al curs 2022-2023.

A partir del dia 12 de setembre a les 9:30 h per a les activitats dels adults i el dia 19 de setembre a les 9:30 h per als joves.

L’oferta és variada i per a totes les edats i preferències i les podeu consultar a l’apartat Què fem d’aquesta web. Des de les propostes per a majors de 60 anys, fins a la iniciació esportiva per als més petits, passant per l’escola esportiva municipal, amb activitats tant als Monjos com a la Ràpita. L’oferta d’activitats s’ha adaptat a la situació sanitària actual.

Cal recordar que en les inscripcions tenen prioritat les persones empadronades a Santa Margarida i els Monjos.

Les inscripcions es poden fer a la web municipal seguint aquests passos: